سوالات متداول

رزرو برای همین امشب چیست؟

- به طور خلاصه مهمانان برای همین امروز یا شب می توانند در سکشن (برای همین امشب) رزرو کنند و راهی سفر شوند و اگر 10 شب به بعد به این سکشن بیایید تخفیف های خوبی برای امشب وجود دارد.

توضیح بیشتر:

- میزبانان هنگام ثبت اقامتگاه خود می توانند انتخاب کنند که مهمانان از چند روز قبل می توانند رزرو کنند.

(این برای میزبانانی است که حداقل از چند روز قبل باید مطلع از امدن مهمان باشند تا اقامتگاه را اماده کنند)(مثال: اگر 2 روز را انتخاب کنند یعنی مهمان امشب و فردا نمی تواند اقامتگاه شما را رزرو کند)

- حال اگر میزبان 0 روز را انتخاب کند یعنی برای همین امشب هم اقامتگاه خود را اجاره میدهد یعنی رزرو برای همین امشب فعال شده است و در سکشن صفحه اصلی می اید که این یک امتیاز ویژه برای میزبانان هست.

- در صورت انتخاب 0 روز ما از میزبان می خواهیم که برای رزرو های از 10 تا 12 شب تخفیف بدهند برای همین اگر شما 10 شب به بعد اقامتگا هایی را که در سکشن برای همین امشب هستند بروید میتوانید امشب را با تخفیف رزرو کنید.

 

رزرو فوری چیست؟

- به طور خلاصه اقامتگاهایی که دارای رزرو فوری هستند مهمانان دیگر نیازی ندارند تا منتظر تایید میزبان باشند و مستقیم بعد از زدن درخواست رزرو به درگاه وصل می شوند و رزرو خود را نهایی می کنند.

توضیح بیشتر:

- میزبانان بعد از ثبت اقامتگاه به قسمت اقامتگا های من قسمت تقویم رفته و رزرفوری را می توانند فعال کنند.

- رزرو فوری وقتی فعال شود یعنی مهمانان دیگر نیازی ندارند تا منتظر تایید میزبان باشند و مستقیم بعد از زدن درخواست رزرو به درگاه وصل می شوند و رزرو خود را نهایی می کنند.

(میزبانان با فعال کردن رزرو فوری یعنی همیشه و هر لحظه تقویم خود را به روز رسانی می کنند و اگر مهمانی خارج از سایت داشته باشند باید سریعاٌ به قسمت تقویم رفته و ان روز را مسدود کنند)

(دیگر پیامک درخواست رزرو برای میزبانان ارسال نمی شود و فقط پیامک تعداد و زمان امدن مهمان ارسال می شود)

 

تخفیف ویژه چیست؟

- به تور خلاصه مهمانان می توانند در صفحه اصلی سکشن تخفیف ویژه را ببینند و اقامتگاه مورد نظر خود را بیابند و ارزان تر از همیشه رزرو کنند.

توضیح بیشتر:

- میزبانان بعد از ثبت اقامتگاه به قسمت اقامتگاهای من قسمت تقویم رفته و تخفیف ویژه را اعمال میکنند. 

- بدین صورت که بازه زمانی مشخص خود را انتخاب کرده و درصد تخفیف را نوشته و ثبت می کنند.

- حال مهمانان می توانند در صفحه اصلی سکشن تخفیف ویژه را ببینند و اقامتگاه مورد نظر خود را بیابند و ارزان تر از همیشه رزرو کنند.

- این امر باعث می شود اقامتگاه شما در صفحه اصلی سکشن اول ، تخفیف های ویژه بیاید و شما با این کار بیشتر دیده می شوید و همچنین زودتر اقامتگاه خود را اجاره میدهید و باعث میشود در صفحه شهر خود اقامتگاهتان بالاتر بیایید.

- همچنین اقامتگاهای کمتر دیده شده با تخفیف های ویژه و قیمت های مناسب هم دیده شوند هم اقامتگاهای دیده شده را مجبور به کم کردن اجاره بها کنند و یک تعادل قیمت حاصل میشود که امیدواریم باعث پیشرفت گردشگری در کشور شود. 

 

درصد و نحوه واریزی سایت؟

تمامی مراحل ثبت نام تا ثبت اقامتگاه و انتشار و تبلیغ ان و همچنین درخواست رزرو رایگان می باشد . پس از قطعی شدن رزرو و پرداخت اجاره بها سایت "رنت" درصد ناچیزی را به عنوان حق الزحمه برای گردش سایت دریافت میکند. 

پرداخت به این صورت است که از کل مبلغ رزرو شده ۵‎٪ کم میشود و ۲۴ ساعت کاری پس از تاریخ ورود به حساب میزبان واریز می شود(ایام تعطیل واریزی صورت نمیگیرد)

 

پیش پرداخت در چه مواقعی است؟

وقتی رزرو می کنید هم میتوانید پرداخت کامل را انجام دهید و همچنین می توانید پیش پرداخت.

پیش پرداخت وقتی که 1-قوانین لغو رزرو سهلگیرانه و متعادل باشد و 2- شما بیش از 2 روز درخواست رزرو کنید است.

 

ایا می توان بعد از درخواست رزرو لغو کرد؟

بله ، شما میتوانید لغو کرده و اقامتگاه دیگری انتخاب نمایید.

 

ایا می توان بعد از تایید میزبان لغو کرد؟

بله ، شما میتوانید بعد از تایید میزبان لغو کنید و اگر مایلید اقامتگاه دیگری انتخاب نمایید. فقط اگر این کار را چندین بار تکرار کنید احتمال معلق شدن حساب کاربریتان هست.

 

ایا می توان بعد از پرداخت و نهایی شدن رزرو لغو کرد؟

بله ، شما از لحظه پرداخت تا 24ساعت بعد از تاریخ ورود میتوانید لغو رزرو را انجام دهید.

مبلغ بازگشتی به شما 1- به نوع قوانین لغو رزرو ان اقامتگاه و همچنین 2-به چند روز مانده به تاریخ ورود بستگی دارد.(لطفاٌ قوانین و مقررات لغو رزرو را بخوانید)

 

از کجا بفهمیم چقدر جریمه میشیم؟

بعد از پرداخت اگر خواستین لغو کنید ، روی لغو درخواست بزنید مبلغی که جریمه می شوید و مبلغ بازگشتی را با جزییات ببینید.

 

چرا سایت "رنت"؟

تفاوت بین خدمات حضوری و انلاین (سامانه "رنت")بسیار است که:

1-شما و همسفرانتان تمامی اقامتگاها را یکجا می بینید.(در چند دقیقه ،انلاین بیش از 100 اقامت ولی حضوراً نهایتاً 2 اقامت)

2-در محیطی آرام قبل از سفر آنها را با هم مقایسه و انتخاب میکنید.(ولی حضوراً شما و همسفرانتان خسته به مقصد رسیده تازه باید به دنبال اقامتگاه مورد نظربگردید)

3-مهم ترین اصل یک مسافرت"هزینه سفر" می باشد ومهم ترین بخش هزینه، هزینه اقامتگاه می باشد. پس وقتی انلاین رزرو می کنید می توانید راحتتر برای ما بقی هزینه های سفر برنامه ریزی کنید.(ولی حضوراٌ مهمان ها  تا یک اقامتگاه با قیمت مدنظرشان پیدا نکنند بقیه هزینه سفرشان بهم می خورد)

4-امتیاز دیگر کاربران را می بینید.(که این امر در مقایسه کردن با یک نگاه کمک می کند)

5-نظرات دیگر کاربران را می خوانید.(این موضوع، هم باعث می شود ذهن بازتری نسبت به ان اقامتگاه داشته باشید و هم میزبان این نقد و بررسی هارا بهبود ببخشد ، ولی حضوراٌ فقط نظر شخص اجاره دهنده را می شنوید نه دیگر مهمانها)

6-هر اقامتگاه چندیدن عکس و بعضی نمای 360 درجه دارند ، و تمامی امکانات انها درج شده است.(شما با فیلتر ها ، مثلاٌ فیلتر می کنید که فقط ویلاهای جکوزی دار با ماشین لباسشویی کل ان شهر را نشان دهد که حضوراٌ تقریباٌ غیر ممکن است)

7-مهمتر از همه سایت "رنت" پشتیبان سفر شماست.(شما اگر غیر حضوری از کسانی دیگر اقامتگاه رزرو کنید و وقتی به مقصدتان رسیدید اگر اقامتگاه را به شما ندهد و شما هم مبلغ را واریز کردید چه؟ اگر اقامتگاه انطور که گفته بودند نبود(مثلاٌ یک خواب کمتر) چه؟  ولی در "رنت" ما پشتیبان شما هستیم . احتمال خیلی خیلی ضعیف است که میزبان با مهمان خود چنین کند (چون ما کارت ملی ، سابقه میزبان و میزبانانی که بارها اقامتگاهشان رزرو شده را در اختیار داریم) ولی در صورت اتفاق کل مبلغ را بدون هیچ کسری به مهمان عودت می دهیم و هم جای مناسب نزدیکی به شما پیشنهاد میدهیم و همچنین خسارت از میزبان به حساب شما لحاظ می کنیم)